ZlínDnes.cz
ZlínDnes.cz » Zpravodajství » Zprávy

Denně řeší ČEZ téměř 17 000 zákaznických požadavků. Uzavřené pobočky vyřizují telefonáty i emaily

31.03.2020
Zákazníci ČEZ mohou bez omezení vyřizovat i nadále své požadavky. Call centra a online kanály fungují naplno. ČEZ Prodej sice musel uzavřít svá zákaznická centra a ČEZ Distribuce svá konzultační místa, pracovníci obsluhy však i nadále vyřizují přání a požadavky zákazníků. Výrazně roste aktivita na call centrech a zákazníci začali více využívat aplikace ČEZ ON-LINE a Distribuční informační portál.
Foto: cez.cz
"Současná krize učí zákazníky více požívat internetové kanály. Zákazníci zjistili, že řadu služeb lze vyřídit kompletně online. Jde například o změnu výše záloh, termínů splatnosti, změnu adresy, platebních údajů a podobně. Počet online zadaných požadavků se zvýšil o 10 procent a stále roste," říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. "Podobně stouply i počty telefonátů na bezplatné lince 800 810 820, kterých teď řešíme v běžný pracovní zhruba pět až šest tisíc. V pondělí, kdy je vždy největší aktivita, to je ale téměř sedm tisíc. Omlouváme se zákazníkům za mírně delší čekací dobu, protože i my musíme chránit své zaměstnance a řada z nich pracuje z domova, kde se zároveň starají o své děti. I tak jsme ale schopni se zákazníky vyřešit prakticky cokoliv."

Zákaznická centra ČEZ Prodej jsou dočasně zavřená kvůli ochraně obyvatel. Jejich pracovníci však nezahálí a pracují i nadále. Každý den vyřeší zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím emailů nebo dopisů. Některá zákaznická centra se také přeměnila v call centra a část volajících je přesměrována tam. Pracovníci v obsluze dostávají preventivní dávky vitamínů a operátoři pracující z domova volají za pomoci "krizových notebooků", které jim byly doma instalovány. ČEZ Prodej také navýšil výkon systému ČEZ ON-LINE, aby byl schopen bez problémů pokrýt nárůst požadavků zákazníků. Online řeší lidé denně zhruba 4500 požadavků.

ČEZ Distribuce odbaví denně 2500 hovorů a 900 e-mailů
Také v ČEZ Distribuce mají zaměstnanci plné ruce práce i v tomto nelehkém období. Provoz call centra funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (24/7) a operátoři bezplatné linky 800 850 860 se zákazníky řeší plné spektrum distribučních požadavků. Denně tak odbaví na 2500 hovorů. Mezi nejčastější typy požadavků patří dotazy na poruchy, odstávky elektřiny, technické zásahy na odběrném místě a žádosti o přeložky a dotazy k nim.

"Chceme ujistit naše zákazníky, že i v této složité situaci jsme nadále připraveni zajišťovat provoz distribuční soustavy a děláme vše pro zabezpečení bezproblémových dodávek elektřiny do jejich domovů, a to se týká samozřejmě i zákaznického servisu. Přijatá preventivní opatření se týkají i zaměstnanců naší obsluhy, proto bychom rádi zákazníky požádali o maximální využívání elektronických komunikačních kanálů," říká členka představenstva ČEZ Distribuce Michaela Kociánová.
Zdroj: ČEZ
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na X

Další články z rubriky Zprávy

Ve zlínském muzeu zavládla radost z mimořádného úspěchu

Napětí, které panovalo v Muzeu jihovýchodní Moravy ve Zlíně poté, co na konci dubna byla uveřejněna nominace zrekonstruovaného areálu na Ploštině na cenu Gloria Muasealis, vygradovalo v úterý 14. května odpoledne. V Obecním domě v Praze si totiž ...

VZP: Dobrou zprávou z oblasti prevence je rostoucí účast na screeningových programech

Klíčovou roli v úspěšnosti léčby onkologických onemocnění hraje včasný záchyt nemoci. Dobrou zprávou proto je rostoucí počet návštěvníků u všech třech ...

Město Zlín optimalizuje příjmy, aby mělo finanční prostředky pro další rozvoj

Statutární město Zlín realizovalo za poslední období řadu nepopulárních ekonomických kroků, které zasáhly nebo teprve zasáhnou do peněženek obyvatel m ...

Lesy ČR obnovily na Zlínsku zeď u Držkovského potoka poškozenou povodněmi

Opěrnou zeď mezi Držkovským potokem a frekventovanou silnicí druhé třídy v obci Držková na Zlínsku zrekonstruovaly Lesy České republiky jako správce v ...

Rekonstrukce železniční stanice Vsetín pokročila, cestující mají k dispozici nové zázemí

Ve Vsetíně je nový společný odbavovací terminál pro železniční a autobusovou dopravu. Cestující na nádraží mohou také naplno využívat nový podchod k j ...





Středa 22.5.2024
Zlínský kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2024 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes